Monday, January 14, 2013

Κάποιες μικρές εξελίξεις!

Καθώς οι μέρες προχωρούν βυθιζόμαστε όλο και πιο πολύ στην ιδέα της μετακόμισης!! το σπίτι έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο κούτας και τίποτα δεν θυμίζει το πως ήταν.. πόσο σημαντικό είναι τελικά ο χαρακτήρας ενος ανθρώπου... πόσο πολύ ομορφαίνει ή χαλάει ένα σπίτι σύμφωνα με το γούστο και την προσπάθεια των ενοίκων!!
Μέσα σε όλο το γενικό  χαμό ξεκλέβω λίγο χρόνο να δω τι συμβαίνει με το pinterest (το είχα υποσχεθεί στο εαυτό μου εξάλλου εδώ) και ενθουσιάζομαι πάρα πολύ απο τις δυνατότητες!!!!Πρώτα απ΄όλα με εμπνεύει.. δημιουργώ τα boards μου, ακολουθώ γυναίκες που με εμπέουν και μου δίνει κίνητρο για να βελτιωθώ!!! Μπορείτε να με βρείτε εδώ και να ανταλλάξουμε boards!!
Μέσα σε όλα, είχα να αντιμετωπίσω και το πρόβλημα των φωτογεαφιών.. Δοκίμασα αντιγραφή επικόληση.. τίποτα!!! Πήγα να δοκιμάσω το album picasa και έτσι βρέθηκα να ανεβάζω τις φωτογραφίες μου στο google+ (χωρίς να δημιουργήσω ξεχωριστό λογαριασμό picasa) και έτσι λύθηκε το πρόβλημα μου... για πόσο ακόμα δεν ξέρω!!!
Αυτά τα ολίγα!!!
Σας αφήνω με μια φωτογραφία που βρήκα εδώ....

3 comments:

myStickland said...

Εγω με αντιγραφή και επικόληση φτιάχνει τις φωτογραφίες μου και ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα! Πάντως θα τσεκάρω και τον δικό σου τροπο!!
xxx

vivi ka said...

Δεν έχω ιδέα τι γίνεται με το pinterest!! Όπως το παρουσιάζεις μου φαίνεται ενδιαφέρον!

evonita said...

καλή προετοιμασία εύχομαι!!! όλα καλά να σας πάνε!! :) θα μπω να σε κάνω follow στο pinterest!!! φιλάκια!!